Grattis älskling, det blev en - tortyrkammare!

Min sambos födelsedag närmar sig obarmhärtigt. Vilken i ordningen är hemligstämplat. Självklart vill jag överaska honom med en fantastisk, gärna romantisk födelsedagspresent.

Igår såg jag först någonting han verkligen behöver, en väckarklocka! Sedan någonting jag själv är lite sugen på, en jättesnygg spikmatta. Toppar man det sen bara med en näshårstrimmer så är tortyrkammarkittet näst intill komplett!

Eftersom jag är lite förtjust i han den där föll jag dock inte för frestelsen utan funderade vidare. Vad det blev får ni veta på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Kaprifol

Ovanliga presenter är de man minns bäst, så varför inte. En snygg spikmatta skulle jag själv gärna vilja ha, men mina näshår får nog leva vidare. :)

2009-03-30 @ 07:04:27
URL: http://kaprifol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0